دومین هاوینگ بیت کوین کش

  دومین هاوینگ تاریخ بلاکچین بیت کوین کش در ارتفاع بلاک ۸۴۰٬۰۰۰ انجام شد و پاداش بلاک در این شبکه از ۶.۲۵ واحد BCH به ۳.۱۲۵ واحد کاهش یافت. این هاوینگ نشان می‌دهد که صنعت بیت کوین کش همچنان در

BCH

 

BCH

دومین هاوینگ تاریخ بلاکچین بیت کوین کش در ارتفاع بلاک ۸۴۰٬۰۰۰ انجام شد و پاداش بلاک در این شبکه از ۶.۲۵ واحد BCH به ۳.۱۲۵ واحد کاهش یافت. این هاوینگ نشان می‌دهد که صنعت بیت کوین کش همچنان در حال رشد و توسعه است.

 

بیت کوین کش، یکی از موفق‌ترین فورک‌های شبکه بیت کوین است که در آگوست سال ۲۰۱۷ راه‌اندازی شد. این هاوینگ بیت کوین کش به دنبال تصمیم تیم توسعه بیت کوین کش برای افزایش سایز بلاک‌ها به منظور برطرف کردن مشکلات مقیاس‌پذیری بیت کوین انجام شد.

با انجام این هاوینگ، عرضه در دسترس به نصف کاهش یافته است که ممکن است با تداوم تقاضا، به افزایش قیمت این ارز دیجیتال منجر شود. اما باید توجه داشت که رفتار قیمت بیت کوین کش پس از هاوینگ قبلاً در نمودار‌های قیمتی مشاهده شده و ممکن است تکرار شود.

 

از آنجا که این دومین هاوینگ بیت کوین کش است، نمی‌توان به داده‌های هاوینگ قبلی استناد کرد. با این حال، بر اساس تحلیل‌ها و گزارش‌ها، می‌توان انتظار داشت که قیمت بیت کوین کش پس از هاوینگ افزایش یابد.

 

در پایان، باید توجه داشت که این پیش‌بینی‌ها صرفاً حدس و گمان هستند و ممکن است محقق نشوند. این مطلب باید به عنوان اطلاعاتی مربوط به صنعت بیت کوین کش در نظر گرفته شود و به هیچ عنوان توصیه‌ای برای سرمایه‌گذاری در آن نباید دانسته شود.

 

منبع: MIHANBLOCKCHAIN

نویسنده : احسان زیدآبادی 

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا