کدام پروژه ها در ماه بعدی (مارس) آزادسازی توکن دارند؟

با فرا رسیدن ماه مارس، پروژه‌هایی مانند آربیتروم، سویی و آپتوس قصد آزادسازی مقادیر قابل توجهی از توکن‌های خود را دارند. این آزادسازی توکن‌ها ممکن است باعث فشار فروش و تأثیراتی بر روی قیمت آن‌ها شود و به همین دلیل

آزادسازی توکن Token unlocks

با فرا رسیدن ماه مارس، پروژه‌هایی مانند آربیتروم، سویی و آپتوس قصد آزادسازی مقادیر قابل توجهی از توکن‌های خود را دارند. این آزادسازی توکن‌ها ممکن است باعث فشار فروش و تأثیراتی بر روی قیمت آن‌ها شود و به همین دلیل مورد توجه تحلیل‌گران و معامله‌گران قرار می‌گیرد. ارزش توکن‌هایی که در ماه مارس آزاد می‌شوند، بیش از ۳.۱ میلیارد دلار است، که بزرگترین بخش آن مربوط به پروژه آربیتروم است. این پروژه قصد آزادسازی ۱.۱۱ میلیارد توکن ARB با ارزش بالغ بر ۲.۲۳ میلیارد دلار را دارد. در سال ۲۰۲۴، ماه مارس به عنوان زمانی مهم تر برای آزادسازی توکن‌ها نسبت به سایر ماه‌ها شناخته شده است.

 

آزادسازی توکن

 

توکن‌هایی که در ماه مارس آزاد می‌شوند، ممکن است با کاهش قیمت همراه نشوند. بنابراین، توصیه می‌شود پیش از سرمایه‌گذاری، پروژه‌ها را از دید فاندامنتال بررسی کنید و در مورد برنامه توکن آزادسازی آن‌ها اطلاعات کسب کنید. معامله‌گران هم می‌توانند با آگاهی از تقویم آنلاک پروژه‌ها، نقاط ورود و خروج از بازار را شناسایی کنند.

در جدول زیر، تقویم آزادسازی توکن پروژه‌هایی که ارزش آزادسازی آن‌ها بیش از ۵ میلیون دلار است و در ماه مارس قرار است آزاد شوند، بررسی و جزییات آزادسازی توکن هر پروژه با یکدیگر مقایسه شده است.

تاریخ نام توکن تعداد توکن برای آزادسازی ارزش دلاری درصد افزایش عرضه در گردش فعلی
۱ مارس MANTA ۱.۸۷ ۵.۳۴ ۰.۷۴٪
۱ مارس dYdX ۳۳.۳۳ ۱۱۹.۰۰ ۱۱.۰۸٪
۱ مارس ZETA ۶.۳۰ ۱۵.۵۶ ۲.۶۶٪
۳ مارس SUI ۳۴.۶۲ ۵۸.۸۵ ۲.۹۷٪
۵ مارس GAL ۲.۰۳ ۶.۸۲ ۲.۲۶٪
۷ مارس HFT ۱۳.۸۵ ۵.۸۳ ۳.۸۵٪
۱۳ مارس APT ۲۴.۸۴ ۳۰۰.۱۰ ۶.۷۶٪
۱۵ مارس CYBER ۸۸۶.۱۲ ۷.۸۸ ۵.۹۸٪
۱۶ مارس ARB ۱.۱۱ میلیارد واحد ۲.۲۳ میلیارد دلار ۸۷.۲۰٪
۱۷ مارس APE ۱۵.۶۰ ۳۱.۰۵ ۲.۶۱٪
۱۹ مارس PIXEL ۵۴.۳۴ ۲۸.۰۳ ۷.۰۵٪
۲۲ مارس IMX ۳۴.۱۹ ۱۱۴.۸۸ ۲.۴۶٪
۲۲ مارس ID ۷۸.۴۹ ۴۵.۸۸ ۱۸.۲۳٪
۲۷ مارس YGG ۱۶.۶۹ ۱۰.۹۴ ۵.۵۱٪
۲۸ مارس AGIX ۸.۴۸ ۶.۵۵ ۰.۷۰٪
۲۹ مارس OP ۲۴.۱۶ ۹۴.۷۰ ۲.۵۲٪
۳۱ مارس PRIME ۱.۶۶ ۲۲.۹۵ ۴.۶۶٪

در ماه مارس، تعدادی از پروژه‌های رمزارزی مانند آربیتروم، سویی و آپتوس قرار است توکن‌های قابل توجهی را آزاد کنند، که این موضوع می‌تواند تأثیراتی بر روی بازار داشته باشد. بنابراین، برای سرمایه‌گذاران اطلاعات دقیقی در مورد برنامه توکن آزادسازی و وضعیت فاندامنتال پروژه‌ها بسیار حیاتی است.

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا