مقابله با استخراج غیرمجاز رمزارز در ایران: جریمه ۱۰۰ برابری برای دستگاه‌های غیرمجاز

    مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، اعلام کرده است که برای مبارزه با استخراج غیرقانونی رمزارز در ایران، قوانین جدید و سخت‌گیرانه اجرا خواهند شد. طبق این قوانین، در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز، دستگاه‌ها امحا شده و استخراج‌کنندگان

اخبار ارزدیجیتال

اخبار ارزدیجیتال

 

 

مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر، اعلام کرده است که برای مبارزه با استخراج غیرقانونی رمزارز در ایران، قوانین جدید و سخت‌گیرانه اجرا خواهند شد. طبق این قوانین، در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز، دستگاه‌ها امحا شده و استخراج‌کنندگان تا ۱۰۰ برابر جریمه می‌شوند.

تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی شده و بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر تحویل مراجع قضایی داده شده است. رجبی ادامه داده و اظهار کرده است که برای تامین برق مورد نیاز دستگاه‌های غیرمجاز، باید نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات ساخته می‌شد.

از طریق رصد، رهگیری و شناسایی پیوسته ماینرهای غیرمجاز، کشف این دستگاه‌ها ادامه دارد. و در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز، صاحبان آن‌ها تا صد برابر تعرفه برق جریمه می‌شوند.

رجبی همچنین بیان کرده است که علاقه‌مندان به استخراج رمزارز می‌توانند با دریافت مجوزهای لازم، از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون هیچ محدودیتی به استخراج بپردازند.

 

منبع: تحلیل بازار  

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا