انتقاد ویتالیک بوترین از تمدید مجوز FISA؛ حریم خصوصی جامعه کریپتو در خطر است

  ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، انتقاداتی را نسبت به تمدید مجوز شماره ۷۰۲ قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) اعلام کرده است. او نگرانی خود را از اینکه اجرای برنامه‌های جدید در بخش ۷۰۲ ممکن است حریم خصوصی

ویتالیک بوترین

ویتالیک بوترین

 

ویتالیک بوترین، یکی از بنیان‌گذاران اتریوم، انتقاداتی را نسبت به تمدید مجوز شماره ۷۰۲ قانون نظارت بر اطلاعات خارجی (FISA) اعلام کرده است. او نگرانی خود را از اینکه اجرای برنامه‌های جدید در بخش ۷۰۲ ممکن است حریم خصوصی و جامعه کریپتو را تحت تاثیر قرار دهد، بیان کرده است.

 

 انتقاد بوترین و هشدار در مورد حفظ حریم خصوصی

بوترین تاکید می‌کند که فقدان پیشرفت‌های اساسی در حفاظت از حریم خصوصی می‌تواند اعتماد را در جامعه ارزهای دیجیتال از بین ببرد. او معتقد است که صنعت کریپتو، که حریم خصوصی و تمرکززدایی از ارزش‌های اصلی آن هستند، ممکن است با نظارت دولتی بیشتری مواجه شود، که این موضوع احتمالاً نحوه عملکرد ارزهای دیجیتال در سطح جهانی را تغییر خواهد داد.

 

 جزییات تمدید قانون FISA

تمدید مجوز بخش ۷۰۲ FISA به دولت ایالات متحده امکان نظارت بدون مجوز را می‌دهد که عمدتاً افراد خارجی را هدف قرار می‌دهد. اما این قانون همچنین ارتباطات آمریکایی‌هایی را که در این فعالیت‌ها دخالت داشته‌اند نیز در بر می‌گیرد.

 

 حمایت بوترین از ارتقای حریم خصوصی آنلاین

بوترین از پشتیبانی برای توسعه راه حل‌های حفظ حریم خصوصی در مقابل ردیابی ناسالم آنلاین حمایت می‌کند. او معتقد است که حریم خصوصی در فضای آنلاین ابزار مهمی برای بازگرداندن تعادل است و تیم توسعه‌دهنده اتریوم نیز بر روی اصلاح مقیاس‌پذیری و استفاده از فناوری‌هایی مانند ZK-proofs برای حل برخی از این نگرانی‌ها کار کرده است.

 

منبع: کوین گیپ

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا