دفاعیه ریپل: حداکثر ۱۰ میلیون دلار جریمه کافی است

ریپل لبز (Ripple Labs) با اعلام دفاعیه‌ای مخالفت کرده و می‌گوید که دادگاه باید حداکثر تا ۱۰ میلیون دلار جریمه را تعیین کند، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دنبال ۲ میلیارد دلار جریمه

ارزدیجیتال

ارزدیجیتال

ریپل لبز (Ripple Labs) با اعلام دفاعیه‌ای مخالفت کرده و می‌گوید که دادگاه باید حداکثر تا ۱۰ میلیون دلار جریمه را تعیین کند، در حالی که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دنبال ۲ میلیارد دلار جریمه علیه آن است. دفاعیه‌ی ریپل اعلام کرده که فروش سازمانی XRP، اصلاً فاحش نبوده و به صورت کاملاً شفاف با افراد و سازمان‌های حرفه‌ای صورت گرفته است. همچنین، این دفاعیه به این نکته اشاره می‌کند که ریپل پس از حکم دادگاه روش فروش XRP را تغییر داده است و این شرکت دیگر این کار را به صورت قانونی انجام می‌دهد.

وکلای ریپل در دفاعیه‌ی خود اظهار می‌کنند که درخواست‌های SEC برای اقدامات جبرانی، شواهد بیشتری از تخطی در امور اداری را نشان می‌دهد و این نهاد رفتاری بی‌پروایانه از خود نشان داده است. همچنین، ریپل به این نکته اشاره می‌کند که هیچ سودی از فروش سازمانی XRP به دست نیامده که مستحق جریمه باشد.

این دفاعیه ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار را رد می‌کند و می‌گوید که هیچ ادعایی وجود ندارد که ریپل سازمان‌ها را فریب داده یا گمراه کرده باشد. اگر دادگاه به درخواست ریپل پاسخ مثبت دهد، این موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر روند پرونده و حتی قیمت XRP داشته باشد.

 

منبع: کوین دسک  

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا