رالی صعودی قیمت توکن‌های RWA: ورود بلک راک به عرصهٔ توکن‌سازی

ورود بلک راک (BlackRock) به دنیای توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) باعث راه‌افتادن یک رالی صعودی در تمام توکن‌های این حوزه شده است. به عنوان مثال، قیمت توکن POLYX در سه روز گذشته حدود ۱۵۰٪ افزایش یافته و بیش از

blackrock

plyx

ورود بلک راک (BlackRock) به دنیای توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) باعث راه‌افتادن یک رالی صعودی در تمام توکن‌های این حوزه شده است. به عنوان مثال، قیمت توکن POLYX در سه روز گذشته حدود ۱۵۰٪ افزایش یافته و بیش از ۲۵۰ میلیون دلار به ارزش بازار آن اضافه شده است.

با آغاز فعالیت صندوق توکنیزه شرکت بلک راک در بلاکچین اتریوم، افزایش چشم‌گیری در توکن‌های RWA در سراسر بازار ارزهای دیجیتال مشاهده شده است. توکن‌هایی مانند POLYX، CFG و ONDO از جمله برترین توکن‌های RWA هستند که بیش از ۵۰٪ افزایش یافته‌اند.

در میان این توکن‌ها، توجه خاصی به توکن POLYX جلب شده است. POLYX که به عنوان یک بلاکچین برای اوراق بهادار قانونی طراحی شده است، به عنوان مسیری برای تراکنش‌های مربوط به دارایی‌های توکنیزه شده عمل می‌کند.

این افزایش قیمت به افزایش توجه سرمایه‌گذاران به توکن‌های RWA برمی‌گردد که با ورود بلک راک به این حوزه، امکانات جدیدی برای سرمایه‌گذاران واجد شرایط فراهم شده است.

 

منبع: کوین گیپ

 

نویسنده احسان زیدآبادی

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا