علت ۹۶٪ افزایش قیمت HBAR؛ ماجرای همکاری بلک راک با شبکه بلاکچین Hedera چیست؟

  افزایش ۹۶٪ قیمت توکن HBAR در ۲۴ ساعت گذشته به علت انتشار اطلاعیه‌ای توسط بنیاد HBAR (HBAR Foundation) رخ داده است که اعلام کرده بود صندوق بازار پول بلک راک با استفاده از شبکه هدرا (Hedera) توکنیزه شده است.

ارزدیجیتال

ارزدیجیتال

 

افزایش ۹۶٪ قیمت توکن HBAR در ۲۴ ساعت گذشته به علت انتشار اطلاعیه‌ای توسط بنیاد HBAR (HBAR Foundation) رخ داده است که اعلام کرده بود صندوق بازار پول بلک راک با استفاده از شبکه هدرا (Hedera) توکنیزه شده است. این اطلاعیه، اشتباهاً تفسیر شده و باعث سردرگمی و تحریک قیمت توکن HBAR شده است.

 

اصل ماجرا به این صورت است که بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان، هیچ ارتباطی با این اعلام نداشته است. بلک راک انتخاب نکرده است که توکن HBAR را برای توکنیزه کردن یک صندوق خود استفاده کند. این اعلام از طرف یک پروژه HBAR انجام شده است که از طریق بازار ثانویه، سهام یک صندوق بلک راک را توکنیزه کرده است. 

 

متاسفانه، برخی از اینفلوئنسرهای کریپتو با انتشار تفسیرهای نادرست از این اطلاعیه، باعث افزایش قیمت توکن HBAR شده‌اند. این نوع اشتباهات تفسیری می‌تواند سردرگمی در بازار ایجاد کند و سود گرفتن از آن را برای برخی افراد فراهم کند.

 

از آنجایی که افزایش قیمتی که در این مدت رخ داده است، ناشی از یک اطلاعیه نادرست بوده است، سرمایه‌گذاران باید با احتیاط و با دقت به اطلاعات و تحلیل‌های معتبر مراجعه کنند تا از اینگونه خطاها جلوگیری کنند و از طریق آنها آسیب نبینند.

 

منبع: کوین تلگراف  

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا