معاملات میلیون دلاری : معامله‌گر سولانا ۴۹ هزرا دلار را به ارزش ۲ میلیون دلاری رساند در ۵ ساعت

    یک معامله‌گر در اکوسیستم سولانا (SOL) با یک معامله‌ی ۵ ساعته، سودی بی‌سابقه برابر با ۴,۰۰۰ درصد را به دست آورده است که موجب بروز شائبه معاملات نهانی شده است. این معامله‌گر با سرمایه‌گذاری اولیه ۴۹ هزار دلاری

اخبار ارزدیجیتال

اخبار ارزدیجیتال

 

 

یک معامله‌گر در اکوسیستم سولانا (SOL) با یک معامله‌ی ۵ ساعته، سودی بی‌سابقه برابر با ۴,۰۰۰ درصد را به دست آورده است که موجب بروز شائبه معاملات نهانی شده است. این معامله‌گر با سرمایه‌گذاری اولیه ۴۹ هزار دلاری خود در توکن TORI، ناگهان به ۲ میلیون دلار تبدیل شده است. این معامله‌گر، با صرف ۳۴۴ سولانا به ارزش ۴۹ هزار دلار، ۲۶۱ میلیون توکن TORI را خریداری کرده است.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که معامله‌گر به‌طور فوری پس از خرید، توکن‌های TORI را به چندین آدرس دیگر منتقل کرده است. حدود ۵ ساعت بعد، ارزش این توکن به معادل ۲ میلیون دلار رسید که این موضوع موجب هشدار احتمال معاملات نهانی در بازار شده است.

با این حال، برای تبدیل این سودهای هنگفت به نقدینگی، معامله‌گر نیاز به فروش توکن‌ها دارد که با توجه به نقدشوندگی پایین و ریسک بالای این توکن، این امر ممکن است موجب بروز خطراتی در بازار شود و معامله‌گر را با خطراتی مواجه کند.

 

منبع : Finbold

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا