ژائو، مدیر عامل سابق صرافی بایننس، در انتظار ۳ سال حبس

  چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل سابق صرافی بایننس، در حالت انتظار برای دریافت حکم حبس سه ساله است. وزارت دادگستری آمریکا به دنبال اعمال این مجازات برای او به دلیل نقض تحریم‌ها و قوانین پولشویی است.   استدلال دادستان‌ها

ارزدیجیتال

ارزدیجیتال

 

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل سابق صرافی بایننس، در حالت انتظار برای دریافت حکم حبس سه ساله است. وزارت دادگستری آمریکا به دنبال اعمال این مجازات برای او به دلیل نقض تحریم‌ها و قوانین پولشویی است.

 

استدلال دادستان‌ها بر این است که حکمی به این اندازه سخت برای ژائو لازم است تا به دیگران پیام داده شود که فعالیت‌های مجرمانه در زمینه ارزهای دیجیتال با تبعیض محکمانه مجازات خواهد شد.

 

دادستانان معتقدند که ژائو نقض‌های جدی در ارتباط با اجرای برنامه‌های ضدپولشویی در صرافی بایننس داشته است، که منجر به استفاده از آن برای فعالیت‌های مجرمانه مانند پنهان کردن مالکیت ارزهای دیجیتال و انجام تراکنش‌های غیرقانونی شده است.

 

در پاسخ به این اتهامات، وکلای ژائو ادعا می‌کنند که او به طور کامل از فعالیت‌های مجرمانه در جریان صرافی بایننس آگاه نبوده است و هیچ خطری برای تکرار این جرم وجود ندارد. آن‌ها همچنین به اظهارات قبلی ژائو اشاره کرده‌اند که به پرداخت جریمه پنجاه میلیون دلاری و پذیرش مسئولیت جرمی که مرتکب شده بود، پیشنهاد داده است.

 

تا قبل از اعلام حکم نهایی، انتظار می‌رود که محاکمه ژائو در تاریخ ۳۰ آوریل برگزار شود، و این موضوع برای صرافی‌ها و فعالان بازار ارزهای دیجیتال تأثیرگذار خواهد بود.

 

منبع :کوین دسک  

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا