مهمترین اخبار هفته گذشته بازار ارزدیجیتال

مهمترین اخبار هفته گذشته بازار ارزدیجیتال   اخبار مهم هفته اول ماه ژون میلادی     نوسان شدید در بازار ارزهای دیجیتال: بازار ارزدیجیتال افت بزرگی را تجربه کرد و قیمت بیت کوین و سایر ارزهای بزرگ کاهش یافتند. با

news crypto

مهمترین اخبار هفته گذشته بازار ارزدیجیتال

 

اخبار مهم هفته اول ماه ژون میلادی

 

 

نوسان شدید در بازار ارزهای دیجیتال:

بازار ارزدیجیتال افت بزرگی را تجربه کرد و قیمت بیت کوین و سایر ارزهای بزرگ کاهش یافتند. با این حال معامله گران معتقدند که این وضعیت موقتی است وبزودی شاهد  بازگشت صعود بازار خواهیم بود.

 

 

مشکلات حقوقی بایننس:

بایننس یکی از صرافی های بزرگ ارزدیجیتال ، با اتهاماتی که از سوی کمیسیون بورس اوراق بهادار امریکا (SEC) مواجهه شده است. گفته میشود که بایننس در سال ۲۰۱۷ توکن BNB را بعنوان یک اوراق بهادار ثبت نکرده است . همچنین گزارش رویترز بایننس را به پردازش معاملات غیرقانونی متهم کرده است .

news-crypto

 

 

پیش بینی افزایش قیمت بیت کوین با تایید ETF: 

تحلیلگران معتقدند که با تایید صندوق های قابل معامله بیت کوین (ETF)  سرمایه های جدید وارد بازار خواهند شد و این میتواند باعث افزایش شدید قیمت بیت کوین شود.

news-crypto

 

 

بازشگت سرمایه های دزدیده شده از بازی اکسی اینفینیتی:

Sky Mavis خالق بازی Axie infinity  اعلام کرده که ۵٫۷ میلیون دلار از سرمایه دزدیده شده در هک Ronin Bridge را برگشت داده است. برخی از این سرمایه برای هزینه ها امنیت و مابقی به خزانه بازی برگشت خواهند خورد.

 axie news

 

ارتقا بلاکچین Zilliqa:

بلاکچین زیلیکا یک ارتقاء بزرگ را با هدف بهبد سرعت  قابلیت تطبیق بین زنچجیره ای انجام داد. انتظار میرود این ارتقا زمان پردازش تراکنش ها و کارایی شبکه را بطور قابل توجهی بهبود بخشد.

news-crypto

 

 

افزایش هزینه تراکنش های بیت کوین:

هزینه های تراکنش بیت کوین به دلیل تراکم بالای ۳۰۰٫۰۰۰ تراکنش تایید نشده ، موقتا به نزدیک ۵۲ دلار اقزایش یافت که این مشکلات مربوط به مقیاس پذیری شبکه بیت کوین را برجسته تر میکند.

news-crypto

 

 

 

مهمترین و تاثیرگذارترین اخبار مهم دنیای ارزهای دیجیتال را از وبسایت ما دنبال کنید.

اخبار

میتوانید این مقاله را با بقیه به اشتراک بگذارید.

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا