لیست شدن نات کوین در صرافی‌ ها

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ ها     صرافی ارزهای دیجیتال اوکی‌اکس (OKX) اعلام کرده است که ارز دیجیتال نات کوین را در پلتفرم خود لیست می‌کند. این رویداد در تاریخ ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت ماه) برگزار شد. این

لیست شدن نات کوین در صرافی‌ ها

 

 

صرافی ارزهای دیجیتال اوکی‌اکس (OKX) اعلام کرده است که ارز دیجیتال نات کوین را در پلتفرم خود لیست می‌کند. این رویداد در تاریخ ۲۰ آوریل (یکم اردیبهشت ماه) برگزار شد.

این توکن چند روزی هست که به تک تک صرافی های ایرانی رسیده و خرید و فروش آن انجام میشود.

نات کوین، یک بازی تلگرامی است که پیش‌تر اعلام کرده بود به‌زودی و هم‌زمان با رویداد «هاوینگ بیت کوین»، توکن خود را عرضه خواهد کرد.

نات کوین برای اولین بار در صرافی بای بیت لیست شد و خرید وفرش آن باز شد و همین امر باعث شد سایر صرافی های ارزدیجیتال هم به سمت لیست کردن توکن تلگرامی نات کوین بیایند و معاملات نات کوین را در صرافی خود استارت بزنند . این مسئله احتمالاً باعث گسترش روزافزون اکوسیستم نات کوین و جذب سرمایه‌گذاران بیشتری به این پروژه خواهد شد.

در پی لیست شدن نات کوین در صرافی‌ ها و  رشد چشمگیر بازی کلیکی نات کوین سایر پروژه هایی روی بستر بازیهای تلگرامی ایجاد شدند و از این ترند پرقدرت در بازار ارزدیجیتال استفاده کرده اند ، که میتوان از پروژه تپ سواپ و همستر کمبات نام برد که در این روزها بین ایرانیان و جهانیان محبوبیت زیادی پیدا کرده اند.

 

برای کسب درآمد از جدید ترین بازیها و ایردراپ ها ، به کانال تلگرامی ما بپیوندید: ⬅️ t.me/metalogairdrop

 

سخن نهایی:

تمامی این بازیهای کلیکی میتوانند سودده باشند ولی برای زمانی است که شما اوقات بیکاری خود را سرگرم این موارد باشید ، نه اینکه تمام وقت خود را برای این بازیها بگذارید ، زیرا هنوز اطلاعی از لیست شدن و نحوه قیمت گذاری این پروژه ها دردسترس نیست و زمان مهمترین و باارزشترین دارایی انسان نباید بیهوده تلف شود.

 

برای فروش نات کوین های خود میتوانید از لینک زیر آموزش کامل  نحوه نقد کردن این توکن را ببینید.

 

جدیدترین اخبار

پیمایش به بالا